سفرعشق..

من عاشق عاشق شدنم

به عالم رو سفیدم دین سیاهی نبخشم این سیاهی را به شاهی

 

 

 
                                    گفتم:سفرعشق تو دشوار ترین است

 

 گفتا:چه توان کرد،ره عشق همین است

 

گفتم:خطر مرگ به هر گوشه نهان است

 

گفتا:آنچه عیان است چه حاجت به بیان است

 

گفتم:که ندانسته در این چاه فتادم

 

گفتا:که من این بند به پایت ننهادم

 

گفتم:گنه کار دل بی سر  و پا بود

 

گفتا:که نگو بهر تب عشق دوا بود

 

گفتم:چه کنم تا که ببینم دگرت باز؟

 

گفتا:زچه این فکر نکردی تو از آغاز؟

 

گفتم:نرود در همه شب چشم مرا خواب

 

گفتا:به از این چیست؟ببین صورت مهتاب

 

گفتم:ره آزادی ام از عشق کدام است؟

 

گفتا:این ره مرگ است که پایان کلام است

 

گفتم:چو بمیرم به ره عشق چه سود است؟

 

گفتا:که نه این مرحله ی گفت و شنود است،

 

برخیز که نه ننگ بجا مانده و نه نام،

 

عاشق شو از یاد ببر سختی ایام...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:,

] [ 19:32 ] [ daniyal ]

[ ]